Zakres wsparcia

Wsparcie informatyczne Premium jest swiadczone na odleglość w miejscu wskazanym przez klienta i obejmuje obsługę sprzętu zakupionego od Orange, systemów operacyjnych (zainstalowanych fabrycznie na sprzęcie) zakupionym od Orange, oraz aplikacji dodatkowych w zakresie:

  • usuwania awarii w biurze klienta
  • konfiguracji/rekonfiguracji – instalacja, reinstalacja oraz zaawansowana modyfikacja realizowana zarówno zdalnie jak i on- site
  • konsultacji informatycznych – konsultacja telefoniczna oraz proste modyfikacje realizowane w sposób zdalny

Systemy operacyjne

Konfiguracja/rekonfiguracja:

  • formatowanie dysku twardego
  • tworzenie partycji
  • instalacja systemu operacyjnego

Oprogramowanie

Usuwanie awarii:

  • szczegółowa diagnoza problemu
  • przywracanie systemu
    z zewnętrznego nośnika
  • Recovery CD

Laptopy

Usuwanie awarii:

  • szczegółowa diagnoza problemu
  • rekonfiguracja systemu operacyjnego
  • kontakty z producentem sprzętu