Zakres wsparcia
Wsparcie informatyczne Premium jest swiadczone na odleglość w miejscu wskazanym przez klienta i obejmuje obsługę sprzętu zakupionego od Orange, systemów operacyjnych (zainstalowanych fabrycznie na sprzęcie) zakupionym od Orange, oraz aplikacji dodatkowych w zakresie:
- usuwania awarii w biurze klienta
- konfiguracji/rekonfiguracji – instalacja, reinstalacja oraz zaawansowana modyfikacja realizowana zarówno zdalnie jak i on- site
- konsultacji informatycznych – konsultacja telefoniczna oraz proste modyfikacje realizowane w sposób zdalny

Systemy operacyjne
Konfiguracja/rekonfiguracja:
- formatowanie dysku twardego
- tworzenie partycji
- instalacja systemu operacyjnego

Oprogramowanie
Usuwanie awarii:
- szczegółowa diagnoza problemu
- przywracanie systemu
z zewnętrznego nośnika - Recovery CD

Laptopy
Usuwanie awarii:
- szczegółowa diagnoza problemu
- rekonfiguracja systemu operacyjnego
- kontakty z producentem sprzętu
